20100108

yildizlara dair

Cok yakinimdaki insanlar hep sikayet ederler. Neden senile basit bir sey yapmak mumkun degile gelen bir yakinma bu. Ornegin g. diyor ki, neden basitce "bulusamiyoruz" seninle.. bulusalim deyince binbir dereden su, ya soyle olursa, boyle oldugunda soyle olursa.. diye diye.. uzayan ve sikicilasan bir bulusma, nihayet.. kocam da bazen, su filme gidelim der, baslarim saydirmaya; ama.. ama o film cok populer, sinopsisini okudum ve film canlandi bile.. ya da filme sanki gitmis ve cikmis gibi, yorumum hazir.. Bazen de yaptigim yemeklere karsi ayni seyi soyler; annesinin onune 5 dakikada koyuverdigi cilbiri arayan damagi onu durttugunde:). Yaman da ayni seyden muzdarip olacak belli ki; "anne hamuy" -tamam oglum hamur yapalim ama once.. su tas su hamam su ortu su renk.. bitti bile aksam, bu arada oglumun odagi coktaan degilmis:)..
ne olacak benim halim.. demiyorum. daha cok "isinize gelirse, buyum ben" boburlenmesi yapabilecegim bir durum bu. Ben degil, yildizlar karar vermis buna, nedir derseniz, iste ispati:

balik burcu yukseleni ikizler olan kadin: (eksi sozlukten)

1. dört kişi.

(jael, 12.10.2007 17:54)

2. ya da daha fazlası:
(bkz: 8 kadın)

(jael, 13.10.2007 13:09)

3. o kadar çok ve hızlı ruh hali değiştirir ki kendini bile yorar

(jazckthezero, 15.11.2007 10:38)


5. oldukça kararsız, kadın - erkek ilişkilerinde hissettiği duygular konusunda sürekli şüpheye düşen kadındır. iyi yönlerine gelince; ikizler yükselen burcu kendisinin zeki, çevik ve sıcak bir insan olmasını sağlarken, balık burcu sayesinde duygusal ve yaratıcıdır. ateş grubundan ikizler ile su grubundan balık burcunun kombine edilmesi sonucunda çıkan kişilik iki burcun da keskin özellikleri * törpüleneceğinden herkesin korktuğu kadar kötü olmayabilir. iyidir iyi. * * *

****

hadi bu pazar bana gelin, size basit bir makarna yapayim:) Sadece makarna su ve beyaz peynir.. Sessiz bir sohbet olsun masamizda, bir de belki, oglumun miril miril bebek cocuk sesleri.

No comments: